Wat is de standaard levertijd op jullie producten?
Indien je het product op een werkdag voor 13.00 uur bestelt, heb je het product de volgende werkdag in huis. Let hierbij wel op dat wij het product op voorraad moeten hebben.In sommige gevallen duurt een levering iets langer, aangezien PostNL iets langer kan doen over de verwerking van de bestelling.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar wil hem toch graag retourneren, hoe kan ik dit het beste doen?
Een bestelling kun je altijd binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Graag eerst melden bij de ondernemer van Bloesem Fresh voor retour.
U kunt dit melden via: info@bloesem-fresh.nl
De ondernemer zal de adresgegevens met u delen. Het is dan wel belangrijk dat het product nog in nieuwstaat is en teruggestuurd wordt in de originele onbeschadigde verpakking.
Hoe zit het met de retourkosten?
Als je een product retourneert, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Ik heb mijn product geretourneerd naar jullie, op welke termijn kan ik hierover reactie verwachten?
Bloesem Fresh werkt elke dag hard aan om de retournering te behandelen. Het kan af en toe druk zijn, waardoor retourprocedure wat meer tijd in beslag neemt. Hierdoor varieert de responstijd vanuit Bloesem Fresh. Het kan tussen 2 en 7 dagen duren, voordat u een reactie hebt omtrent jouw retourzending.
Verzenden:
Bloesem Fresh verzendt alle producten met de pakketpost van PostNL.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor brievenbuspakje €4,50 en voor een pakketje €7,25 binnen Nederland.
Kan ik een product ook bij Bloesem Fresh te Bergen op Zoom ophalen?
Dat is mogelijk. Graag eerst telefonisch contact opnemen (0641847442).
Welke betalingsmethode bieden wij?
Bij een bestelling via de webshop kunt u met IDEAL afrekenen en bij afhalen kunt u contant of via een betaalverzoek afrekenen.